Magda Leerdam

Leerkracht Groep 4

Ik ben Magda Leerdam. In de loop van de jaren heb ik veel ervaring opgedaan in de groepen 1 t/m 4. Op dit moment ben ik werkzaam in groep 4. Het werken met de jongsten van de school geeft mij veel uitdaging. Het is mooi om te zien hoe de kinderen leren om zelfstandig te worden, om samen te werken en om ze te leren waar ze goed in zijn en waar ze beter in kunnen worden. Dit is voor veel kinderen vaak best even lastig, maar we mogen met en van elkaar leren. Daardoor worden we elke dag een beetje beter.

Als team doen we dat ook. Ik mag collega's coachen die nog maar net voor de klas staan. Ook mag ik meedenken hoe we IPC in de school kunnen ontwikkelen. Zo kom ik regelmatig ook even in de andere groepen. Dat vind ik echt leuk!

In mijn vrije tijd vind ik mijn rust door een boek te lezen, een puzzel te maken of af te spreken met vrienden. Met mooi weer zie je mij vast door Duindorp fietsen, door de duinen op weg naar huis. De frisse zeelucht waait alle drukte wel weer weg, waardoor er de volgende dag weer voldoende energie is om de kinderen weer te begeleiden op stap naar... steeds een stapje verder.