Angela Schroder

Peuterleidster en onderwijsassistent

Ik ben Angela Schroder en sinds september dit jaar werkzaam op de Meerpaal bij de peuters en als ondersteuner voor de kleuters groep 1/ 2 a en b.
Voordat ik de overstap maakte naar het onderwijs en deels peuterschool heb ik 15 jaar bij een kinderopvangorganisatie gewerkt in verschillende functies. Ik was op zoek naar een nieuwe uitdaging en die vond ik bij de Meerpaal. Een gezellig en divers team en een nieuwe uitdaging in de verschillende werkzaamheden die ik nu uitoefen. Het mooiste van het werk is dat je de kinderen kunt ondersteunen waar nodig en de dankbaarheid die je van ze ontvangt.
Zelf heb ik 2 dochters en een partner waar ik graag mijn vrije tijd mee besteed. Ook hou ik van lekker eten en gezelligheid. Ik hoop op een nog mooie tijd bij de meerpaal.