Ilse van der Lans

Intern Begeleider

Ik ben Ilse van der Lans en sinds schooljaar 2020-2021 werkzaam als intern begeleider (IB'er) op De Meerpaal. Ik houd mij onder andere bezig met de leerlingenzorg bij ons op school. Als er extra hulp nodig is voor een leerling, dan doe ik mijn uiterste best om daar de juiste expertise en middelen voor te zoeken.

Voordat ik op De Meerpaal kwam, heb ik vijf jaar voor de klas gestaan en vervolgens een aantal jaar in beleidsfuncties gewerkt. Ook heb ik een tijdje in Madrid en op Aruba gewoond tijdens mijn eerste studie (European Studies). De liefde voor reizen heeft altijd al in me gezeten. Verder ontdek ik in mijn vrije tijd ook graag nieuwe plekjes in het mooie Den Haag en kun je me regelmatig op de dansvloer vinden.